Atsiskaitymas ir atsiėmimas

Apmokėjimas

Atsiskaitymas el. Parduotuvėje:

Už prekes galima atsiskaityti su el. Bankininkyste naudojantis Paysera apmokėjimo sistemą. Daugiau informacijos apie Paysera privatumo politiką ir saugumą rasite: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/saugumas

Atsiskaitymas bankiniu pavedimu:

Galite pateikti užsakymą be apmokėjimo telefonu ir atsiskaityti pavedimu vadybininkui patvirtinus užsakymą ir suderinus pristatymo laiką. Apmokant pavedimu prašome įrašyti savo sutarties numerį kaip mokėjimo paskirtį.

Rekvizitai apmokėjimui:

UAB Unosol
Įmonės kodas: 304759987
PVM numeris: LT100011441117
Atsiskaitomoji sąskaita: LT747300010163802139

Pristatymas

Pristatymo būdai:

Atsiėmimas iš mūsų sandėlio Kauno LEZ – nemokamai.

Dauguma mūsų el. parduotuvėje parduodamų prekių reikalauja specialių pakavimo ir pristatymo sąlygų. Priklausomai nuo užsakytų prekių, prekes pristatome naudodamiesi kurjerių ar vežėjų paslaugomis.

Pristatymo kainos:

Saulės elektrinių komplektai pristatomi nemokamai visoje Lietuvoje.

Kitų produktų pristatymas visoje Lietuvoje kainos:

  • 1-30 vnt. moduliu pristatymas 50 € + PVM (viena paletė)
  • Šilumos siurbliai, oro kondicionieriai 50 € + PVM (viena paletė)
  • Inverteriai nuo 20 kW 25 € + PVM
  • Konstrukcija su aliuminio prof. Rail’ais 35 € + PVM
  • Inverteriai iki 20 kW ir kitos atskirai nepaminėtos saulės elektrinių dalys 10 € + PVM

Pristatymo laikas:

Gavę jūsų užsakymą, susisieksime ir informuosime apie galimą prekės pristatymo ar atsiėmimo laiką. Išsiuntę užsakymą, informuosime jus apie siuntos pristatymo laiką ir suteiksime siuntos numerį.

Prekės esančios sandėlyje bus pristatytos per 7 d.d.

Grąžinimas

Grąžinimo sąlygos:

  1. Perkant parduotuvėje https://www.unosol.lt/parduotuve, kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos.
  2. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:
  • Reikia būtinai susisiekti el. paštu info@unosol.lt. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.
  • Paaiškinti priežastį ir prisegti pirkimo įrodymą.
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, nenaudota ir su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis, laidais, kabeliais ir kt.)
  1. Kiekvienai prekei suteikiama tiekėjo garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams nesusijusiems su normaliu prekės naudojimu ir aplinkos poveikių. Kiekvienos prekės garantijos laiką galite rasti prekių aprašyme.
  1. Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, atlikite aukščiau išvardintus žingsnius.
  1. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.
  2. Per 30 kalendorinių dienų, nuo prekės grąžinimo, pinigai bus grąžinti į kliento nurodyta banko sąskaitą bankiniu pavedimu.
  3. Grąžinama prekės įsigijimo dokumentuose nurodyta pinigų suma.
  4. Produkto grąžinimas įmanomas tik įvykdžius visus aukščiau išdėstytus terminus ir sąlygas.

 

Į grąžintinų prekių ar paslaugų sąrašą nėra įtraukiamos:

  • Sudaužytos, sugadintos, subraižytos ar kitaip dėl kliento kaltės mechaniškai pažeistos prekės.
  • Pristatymo, diegimo, prijungimo, ir kitos paslaugos. Pagal individualų kliento poreikį pagaminta ar užsakyta prekė. Prekių su ribotu galiojimo terminu (baterijų).
  • Prietaisai, kurių naudojimas apribotas tam tikrais parametrais, vienkartinėmis licencijomis ar pan.